منتو دکور

لرنو وب

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروسآرایشگاه عروس : لیست بهترین آرایشگاه عروس های ایران + تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس : 

بازدید کنندگان عزیز می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی آرایشگاه های مورد نظر خود در شهر مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی شما این مراکز به تفکیک شهر و استان قرارداده شده اند .

کلمه آرایش که در واقع در برابر کلمه پیرایش قرار دارد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.هرچند هردو در درعموم مردم در قالب زیبا شدن ظاهر می باشد.در دنیای امروز که آراستگی به عنوان اصل اول روابط اجتماعی شناخته میشود به راحتی نمی توان از بحث آرایش و پیرایش گذر کرد.مجموعه عملیات آرایش و پیراش به کارهای گفته می شود که باعث تغییر و زیباتر شدن مو و صورت فرد می شود.البته در ایران آرایش را برای زنان و لغت پیرایش را بیشتر برای مردان استفاده می کنند.آرایش کردن از زمان های دور در میان مردم باب بوده است.

این موضوع امری طبیعی به نظر می رسد, زیرا میل به زیباتر شدن در همه انسان ها در همه دوران ها وجود داشته است و دارد.البته در زمان های مختلف و در قوم ها و فرهنگ های مختلف فاکتور های زیبایی بسیار متفاوت بوده است اما هدف افراد با هر فرهنگ و سبکی زیباتر شدن بوده است.در دنیای امروز نیز آرایش در فرهنگ ها و قوم های مختلف متفاوت است.البته این تفاوت نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است و بعضا سبک های ترکیبی از دو فرهنگ مختلف با هم ترکیب میشوند و مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد.یکی از اتفاقات دنیای مدرن گذشتن از مرزها و محدودیت های گذشته است.که در زمینه مد و زیبایی این موضوع را می توان به وضوح مشاهده کرد.

هنگامی که صحبت از آرایش می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت بانوان جلب می شود.مطمئنا شما نیز این موضوع را تایید میکنید که همه خانم ها از تغییر در لباس, آرایش مو, آرایش صورت و در کل مد لذت میبرند.زن ها بر خلاف مردها برای پوشش و ضاهر خود اهمیت زیادی قائل هستند و زمان بیشتری را برای زیباتر شدن صرف میکنند.این موضوع یعنی علاقه به زیبایی در زنان به صورت فطری و باطنی از ابتدای بشریت وجود داشته است.پس آرایش در زنان بسیار مهمتر و ملموس از مردان است.حال اگر برای خانم ها پای مهمانی و عروسی در میان باشد موضوع حساس تر می شود.مهمانی یا مراسم عروسی که به آن دعوت می شوید هیچوقت به اندازه مراسم عروسی خودتان خاص و مهم نمی شود.مطمئنا زیباترین عروس بودن, برای هر عروس خانمی به عنوان یک آرزوی بزرگ به شمار می رود.پس سعی کنید تا در این شب در مقابل چشم دیگران بهترین باشید.موضوع مهم دیگر این است که هر عروسی در روز عروسی اش، بیش از هر زمان دیگری در زندگی خود جلوی لنزهای دوربین های عکاسی قرار می گیرد. بهتر است برای هر چه بهتر به نظر رسیدن در مقابل دوربین ها، تمام تلاش خود را بکنید.مسئله چطور دیده شدن از لنز دوربین ها را دست کم نگیرید زیرا اهمیت آن را در آینده و بعد از دیدن عکسها و فیلمهای عروسیتان متوجه خواهید شد.پس سعی کنید برای شب عروسی بهترین انتخاب ها را برای لباس عروس, آرایش عروس, دسته گل و ... داشته باشید تا بهترین شب را تجربه کنید و در آینده نیز از خاطرات و تصاویر آن لذت ببرید.در ادامه نکاتی را برای آرایش شب عروسی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانیم کمکی به بهترین بودن شما در شب عروسی تان کرده باشیم.  

نکات تاثیر گذار در آرایش عروس و معیار های انتخاب آرایشگاه عروس

با آرایش خوب و زیبا آشنا باشید

هنگام مراجعه به چند آرایشگاه و مشاهده عروس ها و آلبوم های مختلف شاید کمی گیج شوید و از خودتان بپرسید:«از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش بهتر است؟» در اینجا چند فوت کوزه گری را به شما یاد می دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ببینید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را انتخاب کنید. پس به این معیارهای آرایش خوب و متناسب با شکل صورت توجه کنید.رنگ آرایش هر فردی به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد و آرایش عروس تا حدودی سلیقه ای ست. بنابراین به سلیقه آرایشگر دقت کنید.کرم پودرها و رژ گونه هایی به رنگ هلویی، صورتی چرک، طلایی ، بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز مناسب تر هستند. بهتر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند. اگر متوجه شدید که آرایشگر، یک عروس سفید پوست را با رنگ های صورتی کمرنگ و طلایی آرایش کرده بدانید که در کارش زیاد وارد نیست چون این رنگ ها صورت را بی حال نشان می دهند.هنر آرایشگر خوب این است که صورت های چاق و گرد را لاغر ترکند. در این حالت با کارکردن روی گونه ها، زیر گردن و غبغب ، صورت کشیده تر به نظر می آید.آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری باشد که استخوان گونه ها بیش از حد بیرون نزند. انتخاب رژ گونه های خط دار برای این صورت ها اشتباه محض است و از بی تجربگی آرایشگر حکایت می کند.یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می داند که باید چشم های درشت و برجسته را با سایه های تیره آرایش کند تا برجستگی چشم ها کمتر شود. این روزها گریمور های با سلیقه برای آرایش بخش پایینی چشم از خط چشم استفاده نمی کنند و به جای آن چشم را با سایه های سیاه یا دودی آرایش می کنند تا چشم های عروس آرایش شیک و امروزی تری داشته باشد.فردی که چشم های ریز دارد باید برای آرایش چشم های او از سایه های روشن استفاده شود و بهتر است سایه ها به هم متصل نباشند تا چشم ها بازتر به نظر بیایند. در مورد افرادی که چشم های درشت دارند هم استفاده از سایه های تیره برجستگی چشم ها را کاهش می دهد.

رنگ پوست, برنزه یا طبیعی؟

امروزه بسیاری از عروس های ایرانی دوست دارند در روز عروسی پوستی برنزه یا طلایی داشته باشند ، توصیه ی ما به این دسته از عزیزانی که پوست سفیدی دارند این است که این کار را انجام ندهند تا هم در روز عروسی شان طبیعی باشند وهم در آن روز پوستی سرخ ، ورم کرده ، کک و مک زده و تاول زده نداشته باشند. ضمنا یادآوری می کنم که داشتن پوست سفید در نژاد ایرانی یک موهبت به شمار می آید که باید قدرش را بدانید . هم چنین عروس خانم های گندمی یا سبزه که دوست دارند کمی پوست شان را خوش آب و رنگ تر کنند باید بدانند پوست کسانی که حمام رنگ می گیرند درروز عروسی به لباس عروس رنگ خواهد داد . پس حداقل یک هفته قبل از عروسی اقدام به این کار بکنید تا رنگ پوست تان تثبیت شود . ضمنا یادتان باشد که برای آفتاب گرفتن نیز باید حداقل از سه الی چهار هفته قبل اقدام کنید تا برای روز عروسی دچار آفتاب زدگی و سوختگی نشوید . به خاطر داشته باشید که برنزگی بیش از حد بد است و این که پوست عروس مثل لبو سرخ یا مثل شب سیاه رنگ باشد اصلا زیبایی ندارد.

مراقبت از پوست قبل از عروسی

اگر لباس‌ عروسی‌تان قرار است بدون آستین یا پشت باز باشد، بهتر است از همین حالا رفتن به استخر سرباز را فراموش کنید و حتی در خانه هم ضدآفتابی با spf مناسب روی پوستتان بمالید. پوست صورتتان را فراموش نکنید چون پوشاندن تیرگی‌هایی که در اثر نور آفتاب به وجود آمده، آنقدرها هم کار راحتی نیست.8 ساعت در شبانه روز بخوابید. کم‌خوابی پوستتان را خراب می‌کند، زیر چشم‌هایتان دو حلقه تیره رنگ می‌اندازد و باعث کاهش حافظه می‌شود. اگر برنامه‌ریزی برای عروسی خسته تان کرده و چیزی نمانده که از پا دربیایید، شاید بد نباشد چند جلسه ماساژتراپی را امتحان کنید. درضمن قرارتان با متخصص پوست را از یاد نبرید.اصلا سراغ پاکسازی عمقی پوست نروید. اگر دستورالعمل ماه‌های قبل را رعایت کرده باشید،امروز پوستتان شاداب و درخشان است و هیچ لک یا جوشی روی آن دیده نمی‌شود. به صورت متناوب (تند، کند، تند) ورزش کنید تا بیشتر انرژی بسوزانید و سریع‌تر روی فرم بیایید.اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما مخصوصا در گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

مدل موی عروس,تاثیر گذارترین در چهره عروس

اگر به موهاي جمع و رو به بالا علاقه منديد و اين مدل مو به شما مي آيد يه ياد داشته باشيد در اين مدل شما بايد طوري از تور و تاج تان استفاده کنيد که مدل موي بسته شما به خوبي جلوه کند و نيز گوشواره و گوش تان پوشيده نشود . پس با آرايشگرتان چند نمونه تور تست کنيد و زيباترين تور روي سرتان استفاده کنيد .البته مدل موي باز براي عروس هايي که گردن باريک و استخواني دارند زيبا تر است و با کمي حالت دادن به موها بهترين مدل مو در تالار عروسي تان خواهيد داشت . البته اگر مدل موي باز انتخاب کرديد با بابليس و بيگودي طرح زيبايي براي موهاي خود ايجاد کنيد و نيز تافت و اسپري حالت دهنده  استفاده کنيد تا موهاي تان تا پايان مراسم در تالار عروسي ثابت بماند .براي کساني که موهاي بلند دارند مدل موهاي شينيون شده پيشنهاد مي شود و اگر موهاي شما به اندازه کافي بلند نيست مي توانيد از موهاي اضافي (اکستنشن) استفاده کنيد . همچنين از مدل موهاي جمع و رو به بالا استفاده کنيد چرا که اين مدل مو يکي از راحت ترين مدل موها براي شينيون سر عروس است.هر تغييري که مي خواهيد در مو بدهيد مثل کوتاهي، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، بايد از قبل به فکر باشيد. کوتاهي و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را بايد حد اقل يک ماه قبل انجام بدهيد.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ويتامينه هاي خوب استفاده کنيد و موها را آماده کنيد.موهايتان را روز قبل از عروسي بشوييد، نه صبح روز عروسي، موهاي تازه شسته شده خوب مدل نمي گيرند و تارهاي کوتاه تر در هوا معلق مي شوند.

نکات مهم انتخاب آرایشگاه عروس

سبک آرایشتان را از قبل مشخص کنید

در آرایشگاه‌های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کار آرایش عروس را انجام می‌دهند که هر کدام آلبوم‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس‌ها را بسیار غلیظ آرایش می‌کنند، سایه‌های رنگی به‌کار می‌برند و چشم‌ها را خیلی می‌کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف است. اما دسته‌ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس‌ها را ساده‌تر و به سبک «اروپایی» آرایش می‌کنند. حتما در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف دیده‌اید که عروس‌های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم‌ها به سرعت دست‌تان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می‌کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه‌ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد. ببینید از کدام سبک خوش‌تان می‌آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.

قیمت‌ آرایشگاه ها را مقایسه کنید

در مورد آرایش عروسی نرخ ثابتی وجود ندارد. قیمت رزرو آرایشگاه عروس در نقاط مختلف شهر متفاوت است. آرایشگاه‌های معروف و اسم و رسم‌دار شمال شهر برای آرایش کامل عروس (شامل خدمات آرایش صورت، مو،ناخن و پاک‌سازی پوست) در حدود دو و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و این مبلغ درکنار اجاره تاج و تور، رنگ مو یا مش و اپیلاسیون گاهی به 3 میلیون تومان هم می‌رسد. گذشته از این ارقام نجومی، با مبلغی کمتر از اینها هم آرایشگاه عروس پیدا می‌شود. در برخی از آرایشگاه‌های معروف ، حدود قیمت یک و نیم تا دو میلیون است. اگر این مبلغ‌ها باز هم برای‌تان گران است به سراغ آرایشگران گمنام‌تری بروید که کارشان خوب است اما هنوز شناخته شده نیستند. در بین این آرایشگران قیمت پکیج کامل آرایش عروس از 800 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان است. کمتر از این هم می‌توانید آرایشگاه عروس پیدا کنید اما بر روی حرفه‌ای بودن آرایشگر خیلی حساب نکنید.

آلبوم ها و عروس های آماده را ببینید 

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم‌ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم‌ها چه ساعتی آماده می‌شوند؟ در یکی از همان روزها به همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم‌ها را با عروس‌های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل‌های آلبوم از دخترخانم‌های زیبا و خوش‌چهره استفاده می‌شود و لباس و جواهرات گران‌قیمت هم در بهتر شدن عکس‌ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم‌ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس‌ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی‌دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس‌های آماده شده همان آرایشگر را می‌بینید، توی ذوق‌تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی‌های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.

تست گریم قبل از عروسی

یک اقدام خوب برخی از آرایشگران این است که یک هفته تا ده روز قبل از عروسی، زمانی را برای تست گریم عروس تعیین می‌کند. ممکن است این تست در قرارداد شما هزینه جداگانه‌ای داشته باشد اما می‌ارزد که برای آسایش خیال خودتان این هزینه را پرداخت کنید. اگر تاج و تور را به‌طور جداگانه تهیه کرده‌اید در روز تست گریم آنها را همراه‌تان داشته باشید. هنگام تست به اندازه کافی فرصت دارید تا نظرات‌تان را به آرایشگر بگویید و البته ببنید که چه نوع آرایش و کدام مدل مو به چهره شما بیشتر می‌آید. این روز بهترین زمان برای مشورت با آرایشگر است تا هر دو با همفکری هم به نتیجه دلخواه برسید. در این صورت استرس شما در روز عروسی کمتر می‌شود. البته درایران کمتر پیش می‌آید که آرایشگران این تست را برای شما انجام دهند اما با کمی جست و جو می‌توانید آرایشگرانی را پیدا کنید که در قراردادشان تست گریم هم دارند. این را هم بدانید که آرایشگران فقط بعد از تنظیم قرارداد اصلی این تست را برای شما انجام می‌دهند نه قبل از آن.

آرایشگاه نزدیکی را درنظر بگیرید

بهتر است آرایشگاه عروس شما تا حد امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد. اگر می‌خواهید در محدوده غربی تهران جشن بگیرید، آرایشگاه را در انتهای محله‌های شرقی انتخاب نکنید. شاید هزینه آرایش شما ارزان‌تر تمام شود اما به این فکر کنید که در روز عروسی ممکن است استرس زیادی داشته باشید و یک اتفاق غیرمنتظره برنامه زمانی رسیدن به آتلیه و سالن عروسی را به هم بزند. این نکته به ویژه در مورد عروسی‌های فصل پاییز و زمستان بیشتر اهمیت دارد چون یک باران یا برف ناگهانی برنامه‌های را به هم می‌زند. پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید. این روزها آرایشگران خوب در همه جای شهر پیدا می‌شوند. فقط باید آنها شناسایی کنید و نمونه کارهای‌شان را ببینید.

در ادامه می توانید تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس را مشاهده کنید.

جدیدترین مدلهای آرایش عروس

 

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس

 

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس

 

 

 

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس

 

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس

 

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت